Glenns vett och etikett

Jag fick föreslaget av käre herr Herman (hähähä) att jag skulle skriva en bok, Glenns Vett Och Etikett, efter att jag beklagat över vilken dålig göteborgare jag är - JAG ÄTER FISK PÅ EN MÅNDAG! Ack och ve! Dock så är det mumsig varmrökt lax, men det är ändå en principsak. Fast å andra sidan, när jag tänker efter var det väl ändå fisk i bamba idag?
Illa, illa.

Men i alla fall så har jag skrivit klart och skickat in min stipendieansökan nu, så det är bara till att vänta! Jag hoppas verkligen att jag får det. Call me a nerd, men att få medicinforska på en av Sahlgrenskas institutioner låter faktiskt skitkul :<<<


Till sist vill jag bara skryta om dagens fynd; Jag använde mitt upphittade presentkort (på rummet, men ändå. upphittat var det!) på 290:- som skulle gått ut på onsdag (det höll tydligen i ett år, så det var ju bara tur att jag hittade det nu!), till att köpa en tröja och ett armband och den enda mellanskillnaden jag fick betala var en lite guldpeng.

Finfin dag. Mycket sol också.

Adam & The Ants – Stand And Deliver


 

Jag gillar contributormagazine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0