åååh herre

Idag har varit en bra dag. En jättebra dag.

Jag har äntligen kommit ut ur huset och träffat folk.
Först massa vattenpipa i slottsskogen för att sedan åka ut till kullavik och spela basket (eller ja, jag fick ju sitta och titta på för att 1. att spela basket är väl bland det dummaste jag kan göra när jag inte får idrotta eller riskera att få slag mot magen och 2. jag suger på både lag- och bollsporter)och så blev de andra tvugna att gå och bada bort svetten.

Jag gillar sommaren. Synd bara att jag inte kan vara helt delaktig. Men jag är ändå lite som en ko som kommer ut i hagen för första gången på året. Sån är jag.

Det hela slutade med att Erik fick skjutsa mig en helvetes jävla bit på cykel i hög fart för att jag skulle hinna med bussen.
Jag var skiträdd :<<<


men jag älskar mina vänner<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0