.

jag tänkte skriva nåt inlägg, men jag kan lika gärna bara kopiera det jag skrev på msn. det förklarar ganska bra hur jag känner mig.


johizzle säger (20:54):
det här är så jävla deprimerande
jag har suttit i fler veckor framför tvn
johizzle säger (20:55):
jag orkar inte en dag till med det
jag har inte ett jävla piss att göra
ingen jag VILL träffa som kan
jag kan inte ens gå ut ensam på en promenad, för det orkar inte min kropp med
jag känner mig som en jävla fånge


och om det är någon som inte bryr sig om mig utan bara klickade in sig här av någon annan jävla anledning så vill jag bara försvara mig själv och säga att jag inte bara whinear helt omotiverat utan har haft körtelfeber som man först blir frisk från, och sen är man helt energilös och halvdöd i flera veckor efteråt.
under de här veckorna kan det vara så att ens vänner inte ens kan klämma in en liten liten tid att träffa en i sina busy busy schedules och fattar inte att det kan vara riktigt jävla farligt för en att inte ta det lugnt, om de väl tycker att man ändå kanske kan ses.


men det är ju trevligt att kitty iaf försöker trots att hon har en såpass busy busy schedule. trevligt att någon försöker.


signed
mogen_glad_trevlig_tjej_92


det här är en sånt inlägg jag kommer vilja ta bort imorgon, men fan. nej. det tänker jag inte göra.
jag må vara myndig på pappret just nu men fan inte i sinnet, så som jag blir daddad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0