ihiii ööööööl

Ja, nu har jag varit på wowpeppen för funktionärer och det fanns gratis öl.
Fast efter två klunkar var den avslagen så jag och Lisa åkte in till stan, delade ut våra flyers och satte oss sen i öltältet vid storan och jag fick min första riktiga lagliga ute-öl.
Nu känns det som att jag verkar jättefull när jag skriver, men det är jag inte. Inte ens lite.
För jag får fortfarande inte dricka ordentligt pga den jävla körtelfebern.
Men nu är jag sjuuukt taggad för både wow och allt med katla.

Kom till allt. Kom till wow och hälsa på mig när jag jobbar och kom till swoppingen på lördag (sjukt många som är intresserade när man kommer med flyers!) och kom för guds skull på alla katla-events till hösten. Det kommer bli sååååå bra.

Nu ska jag lugna ner mig innan jag ska sova. Har haft jättesvårt för att somna på sistone. Kanske löses det med lite civ4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0