katlor, kitty och.. kaurora

Ja, idag har jag träffat massor av mina tjejer igen! :D

Det hela började med ett start-upmöte för Katla Events där det pratades om det första arret, samt en liten extraknäck vi gör under kulturkalaset, tillsammans med stadsbiblioteket, nämligen en klädesswopping!
Efteråt fick jag ääääntligen träffat Kitty - tack för det :3

Sen - la grande finale - AUI ÄR HEMMA :DDDDDDDDDDDDDD
Så hon blev mött med både cupcakes och present från Berlin. aaaah vad jag har saknat den tjejen vaa.
Så nu är jag glad glad glad.

Jag har också varit duktig och slängt ihop en flyer för lördagen, när jag inte ens kan vara med själv. Hoho, vad jag är alldeles för självgod nu. Men jag får. Man får.


det ska vara fler loggor åså sen va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0