mogo doesn't socialize

urs och fy. imorgon (idag?) börjar skolan igen. 3E. Är det klassen jag går i? Hm. Vi lämnar det där.

Även om jag inte ställt om mitt dygn så värst har jag ändå svårt att sova. Läste. Det funkade inte.
Jag får väl ta och lyssna bort det sista av iPodbatteriet på the prisoner of azkaban.

Just ikväll fick ju i och för sig datorn stå och surra lite också, men nu hade allt tankat klart. Bra bra.

Imorgon får jag ett fadderbarn. Hoppas det är någon som inte gått på sam innan. Nån liten. Nån sån som redan från början blir obekväm, bara av min piercing. Det vore skoj. Men det är väl inte så stor chans när det gäller 16-åringar. -sigh-
Man kan ju alltid hoppas.



Nu ska jag lägga mig igen.
Borde skaffa sömntabletter.
Och läkarintyg för körtelfebern. Det ska jag komma ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0