so go ahead and talk about your bad day

Idag har varit en skitdålig dag. Det började med att den första personen jag träffade i skolan var dum i huvudet mot mig. Efter det andades folk för högt, de var små skitungar och de luktade äckligt. Sen var klassen korkad på fysiken och jag blev ännu argare.
Men jag tog mig igenom dagen och på kvällen blev allt bättre.
Små saker kan göra väldigt mycket för mig. Både positivt och negativt. Men nu var det i alla fall positivt :D
Så nu är jag glad.
Och så ska jag lyssna på Good Day.



happi.
jag har ett nytt snyggt halsband.
fågelkranie. weekday. presentkort.

wöwä

Kommentarer
Postat av: a

för att du är så jävla bra va

2010-09-01 @ 22:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0