stripes

AAAH. H&M är bra. Hittade två smålack för 10 spänn*st^-1 (hähähähä. förlååååååååt). Jag har iaf använt dem flitigt de senaste dagarna. Har bara varit dålig på att blogga :DDDD
Det enda jag gör om dagarna är skola, plugg och... eh. wc3.
Fast jag var på fest i lördags. jag är inte sååå mycket dork.
Men jag ska försöka mig på lite biologi sen iaf. Påminn mig gärna, annars kommer jag säkert bara sitta och spela massa olika TD. :D
Här kommer iaf en liten nagelbild. De ska få ett överlack lite senare. När jag duschat typ. Och gjort biologin. Och spelat lite till.....



Förresten kan jag inte ens efter ett år släppa hur bra The Girl And The Robot är.
Den har ju liksom allt som behövs. Både Röyksopp och Robyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0