when you see me drift astray..

...out of touch and out of place, will you tell me to my face?
then I guess you can hang with me.

Igår blev det inget Hoffmaestro för mig inte. Redan efter två dagar i skolan mår jag skit av det.
Hoppas att det släpper efter ett tag, för annars blir det jobbigt. Men istället ska jag försöka fokusera på skolarbetet så mycket som möjligt. Det är väl en ganska bra taktik nu, av andra anledningar också :D
Mitt schema är fullspäckat med lektioner, med bara en schemalagd håltimma (jag kommer ju inte kunna gå på gympan heller, men då kan jag iaf sitta och titta på när de andra kämpar. hähä.).
Jag har matte varje dag, minst tre timmar fysik i veckan, plus att mitt projektarbete med stor sannolikhet kommer handla om fysik. Jag gillar matte och fysik. Och annars har vi bara såna lektioner på två timmar i veckan. Typ engelska och historia.
Jaja. Idag är verkligen bara en hemmadag, så ikväll händer det inte så mycket.
Jag orkar knappt lämna mitt rum nu för tiden. Jävla körtelfebeeeeer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0