WUD U LIEK TO TÄSTE MAJ KOOPKAKS?

Aww, det är det enda jag tänker på (okej, kanske inte det enda) när jag bakar cupcakes.
Men jag är glad. För det får mig att tänka på aui och imorgon kommer hon hem. Därför har jag bakat just cupcakes, med sommarpolly på :D

Jag lyckas verkligen överträffa mig själv gång på gång, vad gäller cupcakes. De är gudomliga.


Men jag får ta till vara på det som gör mig glad, och verkligen försöka få ut det mesta av det, för annars så händer det verkligen ingenting i mitt liv. Jag sitter bara och målar på min tavla (som blir brahahahaha, förresten) hela dagarna.
Men snart är det i alla fall både kulturkalas och way out west.
Och imorgon ska jag vara duktig och produktiv och sånt också.

Ja, nu börjar väl min sommar verkar det som :o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0