Good morning starshine

Hej hallå. Nu är webbkameran tillbaka på min stationära och jag måste bara ta tillfället i akt och förundras.
Jag fick igår - i min body shop-kalener - en nackgel. WHATS THE DEAL?


"Vitamin E
Neck Gel
Essential moisture and antioxidant protection."

Är det här en sådan sak man inte vet att man saknar förrän man får den?
Perhapzzle.


Jaja, enough med bilder från igår. Så här ser jag egentligen ut nu.

Oh, the freshness!

Äh. Jag är inte bakis alls, which is good, men jag slog ändå till med en pizza- och godisfrukost. Känns bra. Fett mycket snö ute också. Och i veckan är det lussedans på skolan! Bara matteplugget som är jobbigt nu.

Hejhå.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0