Mellandagsreaaaa

Jag älskar det. Julafton var också bra - fick massa pengar OCH EN PÄLSMÖSSA. Underbar.
Både igår och idag har jag fyndat riktigt mycket och haft lite kvalitetstid med mamma (och hennes plånbok hehehehehehe).
Idag har jag fått hem lite nya nagelgrejer så nu ska jag skojja med det och mad men.

Glöm inte bort Naima Train, Sea Lion, Daniella Kruth och Sofia Hindhammar på Pustervik på onsdag :)
Kommer bli riktigt bra! Och nu är det på riktigt också - alkohol och sånt. Inte bara meeths-skiten.



Pälsmössa, lite reafynd, fint armband från finaste pojkvännen och en fin julklapp från aui.<3
Och jag måste bara poängtera att jag inte putar med läpparna :( Bara läppstiftet som gör att det ser ut så. Viktigt.


Kommentarer
Postat av: Din favoritryss (Даниил)

Ай, моя зазнобушка!

2010-12-28 @ 01:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0