En dag i snön

Ja, efter simningen tog vi som sagt en tur på stan, eller ja - på vattnet faktiskt.
Jag har fått alla bilderna från Emma, och eventuell redigering står hon för :D



Gustav Adolfs Torg :D



Poff. Jag gick inte dit. Jag flög. 8D




Haha. Det var kallt.



Jag gick och upptäckte att Emma inte var med. Men det blev allt några söta kort av det! :D



Efter ett bra tag siktade vi på att komma upp. Det var däremot inte så lätt som man kunde tro :o



:D



Vi skrev i snön så att spårvagnsresenärerna kunde få en liten fin överraskning när de tittade ut över 'vattnet'.
Dock så var det några jävlar som tyckte att våran idé var så bra att de själva skrev massa skit över hela stället :<



hej jag har söta vänner :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0