lördag 11:17

Ja, godlunch på er!
Det är ett riktigt snökaos här nu, hoho. Jag kanske har något mindre fel, men jag tycker faktiskt att det är mysigt :)
Jag gillar all denna snö, bara att det blir lite jobbigt när man knappt kan ta sig någonstans :/

Men gårdagen spenderades hemma med långt bad och day time television. trevlans trevlans.

Kanske ska försöka ta mig in till stan ändå idag. Beror på om Emma klarar av att ta sig hemifrån. Har nämligen hört att kungsbackapendeln inte går, och det är totalkaos i spårvagnstrafiken och ingen resegaranti gäller :o

Undrar hur det blir med skolan på måndag då :D

Kommentarer
Postat av: auuu

gud vad mysigt om du skulle bli insnöad!!!

2010-02-20 @ 12:59:30
URL: http://auggis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0