spakväll?


mjo, jag var inne i stan och köpte lite grejer innan jag skulle till yogan, och så tänkte jag sitta och vänta på gyc, men det var låst så jag åkte hem. orkar nog inte åka tillbaka heller... vill ju prova de nya sakerna jag köpte, hihi.
Sitter i alla fall med mitt hemmagjorda lipplumper (har ju ett riktigt, men det här funkar faktiskt mycket bättre!), med vaselin, cayenne och kanel.

bilden: jag hade det förut också, och då var jag nyvaken och hade inte ätit nåt. lite trött från i går kväll och tillbringades på, mainly, starsnbars med I <3 Electro. bra musik och mycket trevligt sällskap, det må jag säga.



nu ska jag i varje fall ta ett långt bad och bara mysa :3

sayonara
(nostalgia, yes:
)

Kommentarer
Postat av: puff

smart, jag har alltid kört med chili och vanligt vaselin eller något lip balm! Så mycket lättare med cayenne och kanel! I like it! I dag åkte Firdaus hem till stockholm, jag funderade stark en minut eller så på att hoppa på tåget med henne och åka och hälsa på dig, men det hände ju inte...

2010-02-28 @ 21:14:48
URL: http://auggis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0