Tillbaka till dagis

Ja, det är i och för sig någonting jag kan nämna.

Var på studiebesök idag! :D
Det är inte ofta man gör sån nu för tiden. Precis som på lågstadiet!
Vi gav oss i alla fall iväg till konstepidemin i linné och fick se en pjäs för småbarn och så hjälpte de oss med saker att tänka på till nästa konsert, som ju ska vara för 5-8åringarna på lilla samskolan :3

Det kändes verkligen som när man var liten, för vi fick sitta på golvet och så var det en av de som var med som hade hämtat sina barn från dagis, så vi satt verkligen på golvet med småbarnen.
Aaah. Det var i alla fall lite småmysigt :>

nu vet jag inte alls vad jag ska göra.

allt känns så.. jag vet inte ens. hopplöst?
jag orkar inte ta tag i någonting själv.

pessimisten johanna visar verkligen sina färger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0