torsdagen

Yes yes. gjorde awesome naglar då. Eller de blev inte jättebra, men jag ääääälskar idén :D


Jag slaktade en ekonomisida i gp




passade in (vilket var lite jobbigt med kameran i ena handen)



limmade fassst




använde den brutala skalpellen (allt bra när ens far jobbar på sjukhus. får jättebra verktyg till mina naglar, hihi)



topcoat, et voilá!

hihihih. jag är en sån nagelhora.



Sen så kan det gå mindre bra ibland också;


tappade ut nagellimmet i sängen. Inte något att rekommendera, då.
När jag försökte lossa det undre.. ja, vad det nu heter, från lakanet så drog jag sönder mitt lakan istället.
yeeeeah.

Sen blev det i alla fall Control och så experimenterade jag lite i köket.
Mjölk + Cocos + Saffran och lite socker. SJUKT GOTT.



bai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0