blee.


Äntligen helg.
Konstig vecka. Den har gått jättefort samtidigt som den bara sniglat sig fram.
Jag orkar verkligen inte med.... ja, det är mycket jag inte orkar med just nu. Så det blir till att vara hemma hela helgen. Planerar att fixa lite i rummet.

Frukostade i alla fall med Emma igår, på Espresso House. Göttigt, men i övrigt hade jag en jättemensig dag. Idag med, för den delen. Skönt att jag bara hade några få lektioner då.

Men nu vill jag bara ha måndag (eller ja, planeringsschemat) så att jag vet när jag kan åka till Luuuund. Snartsnartsnartsnart<3
Och så vill jag ha tisdag. För då ser jag Depeche Mode. hih.


Till sist ville jag bara säga att de lagt upp bilder från läsåret hittills på samskolans hemsida nu :D
Fast alla från avslutningen var i miniformat, så jag kunde inte sno några därifrån men ni får en med mig och min ukulele. Och Hesho. Från vildmarksleden. Det skulle ändå vara trevligt med lite mindre kyla snart. Fast jag gillar ju snön :3

(pyramid song ligger också uppe nu)


Kommentarer
Postat av: Puffs!

Jag längtar också tills du kan åka ner hit! Fast du får inte komma den 9 april och helgen där för då ska jag till Paris =) JAG SAKNAR DIG PIFFS!

2010-01-22 @ 19:42:04
URL: http://auggis.blogspot.com
Postat av: Johizzle

okidokidooo :OOO

2010-01-22 @ 19:45:17
URL: http://johizzlefoshizzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0