bloggtips

Ja, jag tänkte bara tipsa om lite bloggar jag själv följer :D

KittyNinja - emapemas blogg :DDD

Foki - Jo, jag måste ju erkänna att jag följer henne. Så grymt söt :D

Yvan Rodic - Han tar helt amaaaazing bilder. Hittade den dock idag. Träffade en på bilderna (med den röd-blå klänningen) på emmaboda och hon gjorde lite reklam på facebook :D

Auggis - Älskade pälskade Augustas blogg<3 Hon har snyggaste kläderna också

Fyndigt - Vad gäller snygga kläder kommer den här bruden också fram. Hittade henne via lookbook (som f.ö. också är en väldigt trevlig sida)

365saker - Jo, antagligen följer ni väl redan den, men det skadar ju inte med upprepning!

365album - Kom efter 365saker, men det är ju faktiskt ordentlig musik de tipsar om och inte bara sina egna favoriter!

NatalieDee - En bild varje dag. sötis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0