booyah


Fick förresten den här babyn härom dagen. Den är inte så mycket till baby. Varken vägda eller anslagskänsliga tangenter MEEEEEEEEEEN - jag fick den bara att ha tills pappa hittar nåt bättre, hähähäh.
Då kan man ju bara sälja den här.
Skräp låter den också som. heeeeh. Fast det är ändå bättre än midin (som kräven skrivbordsplats) och pianot (som ingen riktigt vågar spela på. man vill ju inte spräcka några trumhinnor med ostämdheten).




nu kan jag spela massa amanda palmer och dresden dolls<3<3

Kommentarer
Postat av: Daniel

Alltså, jag har hört rykten om ett folkslag som lever långt borta i fjärran länder och så. De kallas pianostämmare!

2010-01-12 @ 15:54:42
Postat av: Johizzle

Ah, jag har nog också hört talas om dem någon gång, men då var det mer om att de kostar cpmycket och är ganska onödiga att ta in om man ändå bor i radhus, så att man inte kan spela hur mycket som helst heller.

Plus att det inte behöver låta bra för att pianot är stämt.

2010-01-12 @ 17:11:27
URL: http://johizzlefoshizzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0