död dag



Mjo, egentligen var det ju meningen att jag skulle träffa Adam idag, och det ganska sent. Så jag har gått runt och halvsovit hela dagen, gjort pärlor och töjsmycket i cernit, ni får se när de är brända.
Heroes också. Mycket heroes. Är på mitten av säsong 2 nu, hihi.
Men i alla fall. När större delen av dagen har gått kommer mamma och säger att vi visst är bortbjudna nu ikväll, till en annan familj (en familj som jag tror att emma gärna följer med hem till HEHEHEHEHEHEHEHEHE).
Så nu kunde jag inte träffa Adam, eller någon av de andra som håller på och tjatar som fån (HRMHRM).
Men nu har jag ändå tagit tag i mig självo ch gjort mig i ordning. Fick ännu fler ögonskuggor förut också, så jag hade kul med dem :3
Men kolla vad rosa jag är! Har kvar nagellacket från nyår så jag tänkte att jag kunde väl fortsätta med rosa detaljer, haha.
Det känns så o-jag. Är det så, eller har jag mer rosa än jag själv vet om?

Jaja. Nu måste jag gå. Hejdo.

Kommentarer
Postat av: Emma

AH. Jag hoppas du njöt för min del också!

2010-01-03 @ 19:24:02
URL: http://kittyninja.blogg.se/
Postat av: Johizzle

i suuuure did.

2010-01-03 @ 19:43:52
URL: http://johizzlefoshizzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0