torsdag

hej idag känns det verkligen som att jag inte gjort någonting över huvud taget.
Mådde inte så bra, så jag kunde inte åka och vara med på emmas fotoprojekt som jag hade sagt, men jag lyckades ändå trots allt dra mig iväg till skolan, till vilken jag kom försent. Håltimma, ea, engelska (alltså i stort sett håltimma 11:40-15:10). Sen vare musik. Fick i alla fall gjort lite där - haha, satt och spelade under klockan i skolan så nu har väl halv högstadiet hört oss.
Sen så blev det sushimiddag med Johannis<3
Har nog inte träffat henne sen i somras, tror jag! Väldigt trevligt i alla fall.
Nu ska jag nog lägga mig snart. Är verkligen jättetrött.
Wäääääääääh.
Helg snart. Då kommer jag i alla fall vara redigt upptagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0