träning träning träning

Jo, de flesta som känner mig skulle nog hålla med mig om att jag inte är världens träningsfreak. Faktum är att den enda träning jag fått sen höstterminen i nian är från gympalektionerna i skolan.
Men detta ska det allt bli ändring på!

De senaste dagarna har jag börjat göra lite hemma-yoga och snart ska jag börja i det på riktigt.
Så nu till helgen ska jag och mami iväg till yogacenter och gå på prova-påkurs :D
Vill få tillbaka den där flexibiliteten, ju!

Sen så funderar jag på att börja i nåt mer. Någon dans.
Problemet där är att det jag är intresserad av är samtidigt som musikalen. Hrm hrm.
Dock så tycker jag inte att det är lika kul längre, men jag har ju gått i det sen sjuan. Det är så mysigt. Det har ju alltid funnits där. :<
hrrrrrrm.
what to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0