värt


Jag häller ut drickan - Bara för att jag kan.


(ja hej jag ser jättetjock ut. och nej jag säger inte att jag tycker att jag är tjock. det är jag inte. jag säger bara att det är så det ser ut.)
(hahahaha kolla magen liksom. stor skjorta.)




Fulla 50- och 60-talister är det bästa jag vet. Speciellt när de blir sådär gosigt sentimentala och börjar med sitt "JAG KOMMER IHÅG NÄR DU VAR SÅ LIIIIITEN[....]" eller "ÅÅÅÅH VAD DU ÄR DUKTIG OCH ORDENTLIG JAG BLIR ALLDELES RÖRD(insert tears)[....]"


MEN I ALLA FALL. Värt. Lätt att tatta. Ännu lättare när man har hjälp inside, så att säga. PLUS att man går där med ett stort fett pengakuvert.


ser inte så happi ut, men det är jag.

Nu ska jag fixa mina naglar. De mår inte så bra efter såhär mycket diskande.
(plus att det var jag som skötte den aggressiva diskmaskinen så jag är skähäääbbish)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0