bläblöblå

Ja nu är det nog dags för mig att sova efter en ordentligt -i princip- bloggfri dag (vecka?).
De senaste dagarna har jag faktiskt baaaara legat och pressat i solen med Änglar & Demoner - jag känner att det kanske är dags för mig att läsa dan brown- och stieg larsson-böckerna nu när jag ändå har tid!
Sen blir det nog tillbaks med mina pretentiösa försök till att bilda mig genom böcker!
Men ikväll väntar det faktiskt någonting helt annat! Jag har inte hunnit gå och hämta någon nu bok än och de ligger oturligt nog i mina föräldrars sovrum där de - hör och häpna - sover!
Nu blir det alltså sprängning av houses of parliament. Älskade V.


 

kanske borde lägga in lite mer musik i mitt itunesbibliotek också? men det tar tid. fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0