deutschland deutschland über alles

Jag hatar Spanien. Fult språk. Äckligt land (okej, jag har inte varit där men det finns ju verkligen ingenting som lockar med det). Sliskiga människor (ja. så är det. jag lovar).
Dessutom tog de tysklands plats i vm-finalen.
Men trots det (eller kanske tack vare?) så ska jag äntligen lägga upp lite saker från berlin. Har precis fixat pinnacle studio, men tills dess att jag fixat nån fin film (vänta er en där man bara kan se hur tyskarna firar när de vinner med 1-0 mot Ghana, och en narwhals-/borås-aktig) så får ni se lite fina bilder som inte på långa vägar kan beskriva känslan av att vara där. Bilderna snodde jag av Emmapemma :3

 

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0