en heldagssyssla

Jag trodde INTE att det skulle ta såhär lång tid att titta igenom alla filmer från Berlin. Vaknade någon gång vid 8-9 och började då. Jag har i och för sig inte suttit och intensivtittat, but still.
Nu har jag ~30 filmer kvar och sen blir det till att börja klippa ihop.
Skojskoj.
Mitt enda problem just nu är nog bara att jag har FÖR MYCKET roliga klipp, så vi får allt se hur det blir. Lutar nog mot en film som jag tänkte mig, och en Kitty-film. Jag har alldeles för mycket bra på henne. heeeheeee.
Nu tittar jag iaf igenom allt, samt byter namn så att jag ska veta vad som är på dem. Det blir fint.



Kommentarer
Postat av: Emipemi

hahaha, namnen. LOVE it!

2010-07-08 @ 14:02:47
URL: http://kittyninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0