hej hopp nu åker jag till landet

Haha, för några veckor sen när jag letade efter en sak hittade jag min gamla Gloomy! :D
Ända sen dess har han konstant varit vid min sida, och nu ska han ännu en gång med till landet uppe i gamla  (....ja) Närke.
Anledningen till att vi ska dit nu är att papis kusiner håller i en marknad ute på landsbygden (ja. det är på ett stort fält där de vanligtvis odlar typ.. foder) som vi ska vara med på. Det ska bli riktigt mysigt faktiskt! Vi brukade vara med i princip varje år när jag var yngre, men nu är det nåt speciellt. Tjugonde året eller nåt sånt.
I vilket fall har jag gjort lite stuff som vi ska försöka sälja i år :D

Nu ska vi snart åka så jag ska ta nåt litet att äta innan jag sätter mig i bilen och åker de ~30 milen.

baiiii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0