i want to be a forester, run through the moss on high heels

UNDERBART. Feber.
Igår fick jag för mig att ligga och spy också.
Fick dessutom någon konstig allergisk reaktion där mina fingertoppar svullnade upp och jag blev alldeles röd och kli-ig i ansiktet. Vi vet inte vad det berodde på heller, men jag hade ju mitt egen lilla stash med mediciner så det var inga större problem med det.
Idag har jag bara tittat på tv och ja.. haft feber.
Jag tycker bara att det känns så onödigt att ligga och vara sjuk om man inte ens är det på riktigt. Jag menar - det är okej om man ligger och kräks, men att bara vara lite varm och i och med det bli snurrig och svettig så fort man ens försöker röra på sig?
Onödigt. Och tråkigt.
Och så får man ju jätteont i nacken av att sitta stilla så mycket.
MEN NU SKA JAG SLUTA TJATA.
Får väl lägga mig och sova lite, och hoppas på att jag mår bättre imorgon så att jag kanske kan åka ner till stan och träffa Emapema. Håller på att förgå av tristess här.
RAH RAH.



not funnieh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0