tot

..är jag inte, men inte långt därifrån i den här värmen! Gick upp tidigt idag utan att äta för att ge mig av till vårdcentralen. Det där med att inte äta var nog inte det smartaste just för mig, men jag kunde ju inte ha massa felsiffror på blodsockerhalten! Jag är inte rädd för nålar men det var ändå riktigt hemskt. Till slut fick jag ändå en lite godis av sköterskan, och jag mådde bättre med en gång!
Sen fick jag göra EKG också. Serious biz. Det har jag aldrig gjort vad jag kan minnas.  Mitt hjärta slår fort. Hm.
Efteråt gick jag och mamma till ett sött litet frukostställe vid Linnéplatsen, som heter Ethels.
Verkligen att rekommendera! Mycket mysigare än Egg&Milk. (men dyrare också...)
Sen tog vi oss ner på stan och köpte lite välbehövda saker.
På torsdag fyller jag år också, så jag pekade ut lite saker jag ville ha också, hehehehehe :>>>>

Hoppas jag är frisk dåååå~~~~~~ 


kul inlägg.
ville bara visa att jag levde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0