tredje platsen gillt

ja, de slog i alla fall uruguayanerna. bra deutschland.

Idag har jag faktiskt gjort något! Det är första gången på en vecka som jag gör nåt. Vad var det då jag gjorde?
Jag var på akuten.
Vad fick jag ut av det då?
Inte ett piss. Det enda jag fick veta var att alla mina värden och shiz var normala och ja.. vad det inte berodde på.
Så nu måste jag till vårdcentralen på måndag och ta massa andra prover. Massor av blod. Usch. Hatar det. Inte för att jag är rädd för nålar eller så, men jag tenderar att inte alltid ge så mycket blod ifrån mig, så de får sitta och trycka på mina fingrar, veva på mina armar och hälla massa varmt vatten på mig.

Imorgon ska jag till Björkö och ta det lugnt vid båten om jag inte mår jättepiss.
Det ska bli skönt.
Om jag kan åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0