blahablähö

Det är verkligen jobbigt att packa när man är trött. Jag kunde inte somna i natt så det blev bara några få timmars sömn. Men idag har varit kul i övrigt. Fick hjälpa till med att ta hand om fyra 3-åriga små flickor, för att tjäna ihop lite timmar av barnpassning. Dit kommer jag åka igen, i alla fall. Kanske redan nästa måndag igen, vem vet?
Nu håller jag i alla fall på och packa för resten av veckan. bläblä.

Men för att lätta upp stämningen lite får ni två fina screenshots från civ4. Först är det en bild när min helikopter slåss mot en samuraj år 1892. Sen är det en bild där helikoptern blir nedskjuten av en archer. Eller longbowman. Eller whatever.


Men tjejerna fick i alla fall jättefina färgglada naglar med blommor på förut :D

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0