himlen blå, vill jag nå, när jag fångas utav vinden

...sommarlov, sköna sommarlov.

Jag har ännu inte riktigt fattat att det är lov. Och jag har inte heller fattat vad som hände i fredags.
Såret jag fick över heeeela knät när jag ramlade börjar i alla fall läka fint. Får väl ta på mig jeggings sen, så att det kan hållas luftigt. hm.


Sen ska jag nog i alla fall åka och träffa Emisen :3
Det ska bli mysigt. Känns som att vi inte riktigt umgått in ages.
Fram tills dess kan det hända att jag gör det som loven nog faktiskt är till för - spela sims (ni vet att ni gör det)

Först ska jag nog ta och hitta lite mat. Lyssnar på en Opethplaylist också. Låter bra.

 

 

jag förvånas själv när jag vaknar efter inte så många timmars sömn, utan att ha duschat på två dar och ändå ser ut så här. det kunde jag inte göra förut.


nöjd.

 

bildbomben kommer när folk lagt upp bilder som jag kan sno från fb.

 

 

justdet. ny header och nya färger också. orkade inte med så mycket gulli-gull.
headern är en fulbild från operan. sweet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0