Ledig dag. Typ.

Flummiga planer under början av dagen, men efter många om och men kom jag ändå iväg till rodden. Samskolan vann mot Rudebecks. SUCK ON THAT.
Efteråt, när vi dödat nån timma på stan, var det dags för terminsavslut på Meeths för Katla Events (men var lugna. det kommer mer till hösten. då slår vi på stort.). Jättemysigt med Henrik, Roger, Norska Roger, Martin och girlsen.
De hade fixat massa god mat också. Och så var det frågesport. Hihi. Jag gillar dem. Galna gossar.
Imorgon vankas det bal för Aui, så jag fixade hennes naglar också. Bilder kommer i ett eget inlägg. När jag får dem, vill säga.
Vi satt och lyssnade igenom Långfingers skiva två gånger på raken. Gosigt.

Nu snatchade jag en bild, från Kajsas blogg,
från meeths. Kommer kanske mer sen.
Vi får se.
Kanske snor någon bild från i lördags sen också. Imorgon.



heheeeee
henrik, sofia, roger och jag
och mat

Kommentarer
Postat av: Rebecka

gottigt:D

2010-06-13 @ 10:49:40
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0