ordentliga tjejen

Yep, nu tar jag allt tag i mitt liv.
Jag har suttit och pluggat teori heeela dagen. Det ska jag fortsätta med ända tills söndag. På måndag ska jag hjälpa till hos mammas väninna (och min gudmor och jag vet inte riktigt vad hon är. familj typ.) som är dagmamma, så får jag några barnpassningstimmar tills efter gymnasiet iallafall :D
Det ska jag nog göra när jag kommer hem från min mystery trip också.
Sen ska jag tjäna ihop lite monzey genom att iallafall ta bort färgen på huset (vi är inte helt säkra på vilken färg det ska bli sen, ännu).
Jag har också mailat om projektarbetsgrej också.
Gud vad jag har varit ordentlig idag.

Nu ska jag ta och installera och försöka lura ut Civilization IV.
Yeah.

BAI<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0