emmabodaaa

ja, nu måste jag faktiskt ändå gå på emmaboda.
haha tänkte länka Crystal Castles – Crimewave (Crystal Castles vs Health) och länka till emmabodafestivalens webbplats, när jag såg att Welle: Erdball kommer :D
Haha, egentligen är själv bandet inget vidare i sig, men jag såg dem på arvika förra året och de hade en så sjuuukt bra scenshow att jag blev frälst. Trodde jag. Men när jag kom hem och lyssnade gillade jag dem inte. Men det är ändå värt att se dem igen när det är såpass många andra bra band!


bob hund.

Kommentarer
Postat av: au!

yeeeessss!!! åh gud vad ball vi ska ha! Och sen london på det! Can't wait! Little piffson!

2010-03-01 @ 19:45:08
URL: http://auggis.blogspot.com
Postat av: aui

men halliii jag trodde du sa att du inte lyssna på crystal castles? :o haha aja dom e najs iaf :D

2010-03-04 @ 23:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0