godnatt

öööööööööööööh
2Bs klassfest igår. heh. jag är alldeles för död för att skriva om den.
in till stan i morse, och arrutbildningssession på meeths.
en i gruppen hade själv ett arr på kvällen där hennes band spelade, så jag valde att stanna kvar. jag kände inte för att sitta hemma ikväll.
så jag satt kvar och skulle sköta ljuset.
jag tröttnade efter soundchecken och satt och tittade när roger jobbade istället (det var det vi lärde oss om idag, såååå).
När jag under tredje bandets spelning till slut nästan somnade valde jag att ändå åka hem.
så nu är jag här.
jag är trött.
gick ju upp tidigttidigttidigt igår för att köpa biljett. och så sov jag 4 timmar i natt.

så nu ska jag kolla om det finns någon thaimat från igår och sedan blir det sängen.
den har nog aldrig sett så lockande ut.
mmm.

godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0