Hemmapemma

Eller ptja, jag har ju varit hemma sen typ halv tio nu, men ja.

Såg i alla fall Alice in Wonderland idag.
SÅ SJUKT JÄVLA BRA. SE DEN.
IHIHIHIHIHIHIHIHIHI
ja.
Kitty får väl slänga upp fotona på oss också. RIKLIGT SNYGGA, var vi!

Sen sprang jag i alla fall iväg till ett möte på Meeths, där det slutade lite med att jag satt och försökte lära Henrik hur man använder facebook.
Sen jag kom hem har jag suttit och skrivit massa formella grejer (jag förstår inte varför jag blir så löjligt saklig när jag skriver sånt!?) i gruppens diskussionsforum.

Haha, jag hoppas att alla andra är lika engagerade som jag kommer vara!

Men nu ska jag väl sova snart. Jag borde verkligen det, i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0