jobb jobb jobb

Haha, jag känner verkligen hur jag dränker mina sorger i jobbjobbjobbjobb. Ett jobb jag inte heller får en krona för.
Men jag gillar det verkligen ändå, älskade Meeths<3

Vi har fått ännu bättre mervärde idag, efter vårat möte!
Vi har fått en liten samarbetspartner och det ryktas om någon slags tävling med pris!
Men mer än så säger jag inte :$
Även om jag har hetsat som ett as idag så känns det ändå som att jag har någorlunda koll på det som ska göras!
Dock så är det ju lite jobbigt att jag har haft jättesvårt för att sova och att det var värst i natt. Tre timmars sömn, on and off.
Men imorgon är det sovmorgon i alla fall.


Jag måste verkligen lära mig att slappna av.
Annars kommer jag få ett riktigt jävligt liv.

hrrrrrrr.

Men kom på fredag! Alla är jättepeppade, det kommer finnas gudomliga cupcakes, skön musik, trevliga människor och en tävling att vinna!

nu ska jag äta nån slags middag.
kom på att jag inte hade ätit nåt, när jag satt på vagnen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0