kul

hm, vet inte hur många det var som såg inlägget jag skrev igår kväll. Tog bort det i morse, och då hade jag haft 3 pers inne.

MEN I ALLA FALL.

inte bara det, utan nu har jag fått feber också.
Får se hur det går med mötet imorgon... Men jag är i alla fall ledig på måndag, sånär som på ett litet gulligt fysikprov.
Blev förresten ytterligare påmind om varför jag bytte klass igår.
Inte för att jag någon gång ångrat det, men det var ändå skönt att förstå hur bra mitt val faktiskt var!
Skulle inte klara av att tvingas lyda under den där idioten en dag till (ja, faktiskt lyda. omognare gubbe får man fan leta efter).
ÅÅÅH, jag blir arg av att bara skriva om det.


Jag har fått en helt totalepisk idé, förresten. Hade vart sååååå ball om den gick att genomföra. Måste bara snacka med folk om det först. Eller ja.. en folk. Som jag inte känner. hrrrrrm.



btw:



:DDDD

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

taaack:D

ja jag ska fixa det imorgon, så nya bilder kommer upp tomorrow ;D

2010-03-20 @ 23:10:09
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: sara

haha söt blogg :D kolla gärna in min!

2010-03-21 @ 15:36:09
URL: http://mehners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0