måndag 18:34

åh, drama drama drama.
men det tänkte jag inte skriva om.


Men som kanske några av er i alla fall har märkt har jag inte haft i min septum på ett tag.
Jag tappade ena kulan, och jag vet inte om jag trots att jag köpt en ny vill sätta i den igen.
Just nu känner jag inte alls för att ha den, men om jag ångrar mig är det ändå 500:- för en ny.

Så. Vad tycker ni? Det spelar faktiskt roll. Det är ju inte världens utgift egentligen, men säg vad ni tycker.
ska jag ha den eller inte?

Har tagit ut tunneln också. Men den kommer nog i igen om ett tag. Där har jag ju alla töjningar kvar i alla fall.



Köpte förresten nya kleeduuuur idag :D
tröjan på bilden. den är mysig.

Sen så köpte jag de här också:


Jag älskar dem, men om jag inte får pengar från mamma för dem kanske jag trots allt måste lämna tillbaka dem.
Måste ändå ha något att leva på den här månaden :(


så vad tycker ni om allt?
tell meeee
bai<3

Kommentarer
Postat av: Emma

septum septum septum!

och söta byxor! :D

2010-03-08 @ 18:54:08
URL: http://kittyninja.blogg.se/
Postat av: Annapanna

Sätt i en retainer istället hörrö!

2010-03-08 @ 19:07:41
Postat av: Johizzle

Men det är ju såååååå obekvämt :(

2010-03-08 @ 20:17:20
URL: http://johizzlefoshizzle.blogg.se/
Postat av: aui

nu kommer jag vara så där jobbig å säga att du är fin både med och utan :D hähähä

2010-03-08 @ 21:18:26
Postat av: Au!

grauwr! Jag tycker du är beautiful what so ever!

2010-03-09 @ 12:43:36
URL: http://auggis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0