myspys med bosse

Ja. Fortfarande sjuk. Kul.

Men det är ju inte sååå jobbigt att bara ligga framför tvn hela dagen.
Bosse höll på att dampa lite också, så jag tog ut honom för att han skulle lugna ner sig.
Så det blev till att ligga och gosa lite med honom i nån halvtimma.
Det var väldigt lugnande. Har nog inte gjort det på ett halvår :o

i och med att jag är sjuk orkar jag inte springa ner fyra trappor för att fota honom, men eftersom de flesta nog inte alls vet vem det är så får ni en annan skäggagamsbild som ser lite ut som bosse.



fast han är finare :>

Kommentarer
Postat av: aui

HAR DU EN DINOSAURIE HEMMA?? varför får jag reda på detta nu? lord almighty. jag måste få träffa honom.

2010-03-31 @ 05:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0