studiedag<3

Ja, myspys på det.
Har lekt lite med Kitty.
Fick världens urge till att titta på Alien igår, så det gjorde vi också (alltså idag). Vi satt och riktigt mölade i oss massa godsaker från min cupcakebakning och från hennes bakdag i söndags. Illa illa.
Nu tappade jag bort tiden totalt också, så jag hinner inte med dansen. HEEEH. Går inte jättebra ihop med kak-mölningen kan man ju tycka. Det blir till att träna hemma och ta igen passet (för jag har ju iiinga andra pass att ta igen hrmhrm).

Jag satt och lekte med cernit under dagen och igår kväll också.. ska nog fortsätta med det så kommer bilder sen eller imorgon. Blir riktigt bra! Jag håller på och gör lite smyckesberlocker och saker att göra ringar av.
Ska allt försöka ge mig på att göra ett armband nu :O
SPÄNNANDE. yah.


Såg för övrigt att man kan se hur många kommentarer man har på bilddagboken nu;

Haha, jag gillade bara genomsnittet.
Och att tillägga är väl att jag skapade min dagbok i början av 2006.


Nä, nu blir det träning, lera och kanske lite solning.
Sen kommer mami och papi hem ikväll. De har varit i London. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0