Torsdag 22:10

Haha godmorgon på er.
kom kanske hem för en sisådär 40 minuter sen och jag vet inte vad jag gjort sen dess.
Kan knappt hinna med mina egna tankar, så det känns verkligen bra att jag ska sitta och plugga på funktionella grupper nu...

haha, och så blev det är facebookpaus där, ja. Göttegott.

Har i alla fall haft en kul dag idag. Började med fysik och sen slutade större delen av klassen. Men inte jag.
Jag slutade fem.
yezzz.

Sen skulle jag egentligen gått på konsert ikväll men jag valde att inte vara extra äcklig och mösig i huvudet imorgon på provet, så jag gick istället på möte (jag får allllldrig nog av att säga det). Det börjar bli riktigt mysigt nu! Bara Henrik, som håller i mötena, som behöver släppa lite.

Men nu får ni se fram mot ett gryyyymt event den 26/3!
Det viskas om cupcakes.


nu borde jag verkligen jobba på etrar och estrar och alkoholer och karboxylsyror och jag vet inte vad.
bleheeeeeeee.

Kommentarer
Postat av: auauauauaaauuuuuuuu

åååh gud sånt shit! Jag hatar COOH och sånt!

2010-03-12 @ 20:24:31
URL: http://auggis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0