dream team

åh ja. satt och tittade på eurovision song contest-semifinalen.

när vissa hittar på fantasifotbollslag sätter jag ihop mina egna musikgrupper.

det fanns en del bra kandidater, men här är två av mina favoriter;






åh, milan stankovic<3 om jag bara kunde gifta mig med dig och få ditt efternamn och dina barn.

Han skulle inte få sjunga i min grupp. bara stå och ja.. se ut.





sen så är nog saxofonisten här bland det bästa som hänt mig.
det är inte många som har sådana moves.

Hans awesomeness visas inte riktigt i videon. men när det väl kommer upp klipp från kvällen ska ni allt få se!

 

 

 

Sen gillade jag maltas fågel grymt mycket. men jag hittade inte någon bild på den än. Synd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0