fysik -> finito

Jaaa. Nu orkar jag inte plugga mer på fysiken alls. Det känns ganska bra. Jag kan inte göra mer just nu, i alla fall.. Det jobbigaste med det hela är att uppgifterna och exemplena i boken, som jag lärt mig ur och gjort uppgifter från under hela kursen, inte är det minsta lika uppgifterna på de nationella proven som ligger uppe på provbanken!
Men nu har jag ändå jobbat mig igenom de två vi fått, så det får ju gå som det går.
Nu sitter jag däremot med en uppgift vi har i tyskan - det sista den här terminen, skulle jag tro. Den ska egentligen vara klar på måndag, men jag lägger hellre helgen helt på matten som vi ska ha prov i på tisdag nästa vecka.
Plus att jag inte gjort läxan tills imorgon och det hinner jag inte göra nu. Så jag lägger fram den här istället :>


ÜBERSETZEN




Det här inlägget blev SEHR INTRESSANT. JAWOHL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0