hora

okej. jag tänkte bara säga att jag nog inte kommer visa så överdrivet mycket engagemang för bloggen på ett tag.
jag har så mycket att göra att jag vid tre olika tillfällen, tre dagar i rad än så länge, brutit ihop och svårt för att andas och allt sånt.
Imorgon är det spelning. Snälla kom, så har jag en sak mindre att oroa mig över. Sen har jag tre helvetesdagar i början av nästa vecka. Sen reser jag bort. Det ska i alla fall bli skönt.
När jag kommer hem åker jag direkt till Rörö med den andra naturklassen också. Sen sätts betygen.
Då kommer jag bli sjuk, när jag kan slappna av. Då uppdaterar jag nog mycket i alla fall.
Nu ska jag skriva klart min tyska, hitta nåt att äta och börja på kemin.

Min mamma är i alla fall bra.
Har beställt ett kit för att göra gelförlängning och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0