MANBOY MANBOY YOU CAN CALL ME.. nej.

Jag hatar Göteborgsvarvet just nu.
Eller nu är allt klart, men ja. I fredags var det gå-göteborgsvarv, igår var det det riktiga och idag lilla göteborgsvarvet.
För varje startgrupp är det en uppvärmning.
De har alltid samma uppvärmning.
De har samma musik på uppvärmningen.
Jag bor nära starten och så ligger änggårdsbergen alldeles bakom så.. jag hör allting vilken sida av huset jag än är på.
Om ni undrade så är det Manboy, Unstoppable, We will rock you och So what som de har på uppvärmningen.
Jag är ganska säker.
Jag har varit hemma en stor del av helgen och pluggat.

Nu ska jag fortsätta med det.
Nu ska jag bara hitta mina religionspapper....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0