hell to the YEAH

Lycka. Jag har ljud på min dator igen. Aaaah, ni fattar inte hur underbart det är även om jag har kunnat koppla in ipoden i högtalarna.

Jag är skitdålig på att uppdatera just nu, och jag tjatar om det när jag väl skriver, jag vet. Men jag har faktiskt jättemycket att göra just nu. Fast egentligen är jag inte särskilt stressad. Jag har ändå planerat allt nu och även om jag får prioritera bort en del saker känns det faktiskt helt lugnt.
När Aui fått upp bilder från Malmö och allt sånt kanske jag slänger upp en liten bildbomb från den senaste tiden. Mest för min egen skull.

Efter nästa vecka ska jag försöka bli bra på att skriva igen! Nu har jag bara massa prov och folkdans och sånt.

Köpte för övrigt en Body Shop-julkalender idag. Hihi, jag är som ett barn på jul (förutom att jag tydligen räknas till den nedre medelåldern nu för tiden...).


HEJHÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0