ble

jag vill läsa min bok, men inte nu
jag vill inte göra min historia men jag måste
jag vill sova men måste läsa min bok och göra min historia
jag vill läsa the walking dead
jag har sett trailern till tvserie-versionen av twd och vill ha halloween. nu.
jag borde inte gå på mötet imorgon, utan bara råplugga istället
jag måste gå på mötet. annars är jag en dålig drake.
nu ska jag äta upp svampbob. sen ska jag väl läsa.
vi får hoppas på att jag kan historian nu.

här får ni en länk till en bild på en björn utan päls istället: (nej jag orkar inte ens lägga in den som bild)
http://www.dula.tv/blog/wp-content/uploads/2009/12/hairless-bear.jpg
(tack till aui(/olle?) för detta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0